Konsultuj przed rejestracją!
Wydział Spraw Społecznych UMK rekomenduje przekazywanie do konsultacji dokumentów rejestracyjnych stowarzyszeń zwykłych przed zebraniem założycielskim.
Od 20 maja 2016 r. obowiązują zmienione zasady przy rejestracji stowarzyszeń zwykłych.
Z uwagi na krótki termin (7 dni), jaki ustawodawca wskazał na dokonanie wpisu do ewidencji, prosimy o przekazywanie dokumentów rejestracyjnych do konsultacji - przed zebraniem założycielskim.
Pozwoli to na wyeliminowanie ew. błędów obecnych w dokumentacji stowarzyszenia, przekazywanej w celu dokonania wpisu do ewidencji.
Dokumenty należy przesyłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: mowis@um.krakow.pl
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Miejskim Ośrodkiem Wspierania Inicjatyw Społecznych, tel. 12 616 78 11, tel. 12 616 78 12.