Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Centrum Obywatelskie zaprasza na szkolenie

Centrum Obywatelskie zaprasza na dwudniowe szkolenie ( 27.07, 02.08)  „Jak budować trwałe relacje współpracy z innymi podmiotami w obszarze działania NGO, grup nieformalnych i aktywnych obywateli".

Niezależnie od branży, obszaru i specyfiki, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji okazuje się kluczowa i powinien o nią zadbać każdy, kto poważnie traktuje siebie, swoją organizację oraz swoją misję w działaniu na rzecz Krakowa. Budowanie to proces, realizowany z wykorzystaniem wiedzy, umiejętności i doświadczenia.

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom zwiększyć swoją skuteczność w komunikacji oraz budować trwałe relacje z sektorem publicznym, biznesem, innymi NGO oraz społecznością.

Szkolenie odbędzie się w dniach 27 lipca (I część) i 2 sierpnia (II część), w godz. 16:00 - 20:00 w Centrum Obywatelskim w Krakowie, ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana), I piętro, sala 040.

Program:

I dzień – 27 lipca 2017 godz. 14:00 – 20:00

Komunikacja – podstawowe i wieloaspektowe narzędzie budowania wizerunku własnego i organizacji

„pierwsze wrażenie robi się tylko raz”

  • przekaz werbalny
  • przekaz niewerbalny
  • przekaz pozawerbalny

„każdy widzi, to co chce i każdy słyszy, to co chce”

  • bariery w komunikowaniu się
  • wpływ stereotypów, uprzedzeń, nawyków i wyobrażeń w budowaniu obrazu i intencji rozmówcy
  • zagrożenia wynikające z niewłaściwego nazywania i komunikowania interesów

„ kto pyta nie błądzi”

  • techniki komunikacyjne

Podsumowanie

II dzień – 02 sierpnia 2017 godz. 14:00 – 20:00

Indywidualne wystąpienia publiczne vs spotkania.

„ spójność przekazu – istota budowania zaufania i wiarygodności”

  • jasno określony cel
  • czytelnie i  rzetelnie nazwane intencje
  • staranne przygotowanie i konsekwencja z gotowością do kompromisu
  • modelowanie relacji w poszukiwaniu porozumienia i uznając istnienie interesów rozmówcy
  • dress code

„ dialog jest ważny”

  • narzędzia/techniki komunikacyjne
  • rozmowa telefoniczna vs rozmowa face to face

Specyfika budowania kontaktów z konkretnymi grupami odbiorców

 „ tak samo, a jednak inaczej”

  • urząd
  • biznes
  • NGO
  • mieszkańcy

Podsumowanie dnia i całego szkolenia

W ramach szkolenia wykorzystane zostaną elementy wykładu, prelekcji oraz ćwiczeń a także działania integracyjne.

Szkolenie będzie prowadzone według autorskiego programu prowadzi Ewa W. Sobel.

Co zrobić, by wziąć udział w szkoleniu?
Wystarczy przesłać zgłoszenie do 26 lipca drogą mailową na adres: centrum@krafos.pl lub dokonać zgłoszenia telefonicznie pod numerem 669 528 381.

Zgłoszenia będą przyjmowane również przez formularz zgłoszeniowy

Ilość miejsc ograniczona !

pokaż metkę
Osoba publikująca: KRZYSZTOF GAUZA
Podmiot publikujący: NGO
Data publikacji: 2017-07-20
Data aktualizacji: 2017-07-20
Powrót

Zobacz także

Znajdź