Szkolenie - Akademia Kraków dla NGO
Fundacja Godpodarki i Administracji Publicznej w ramach realizowanego w partnerstwie z Gminą Miejską Kraków, Projektu pn.: "WiP-Współpraca i partycypacja NGO w przestrzeni Gminy Miejskiej Kraków" - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zaprasza organizacje pozarządowe z Krakowa do udziału w pierwszej edycji szkolenia „Akademia Kraków dla NGO". Rekrutacja odbędzie się w dniach od 19 marca do 9 kwietnia 2014 r.
I edycja szkolenia „Akademia Kraków dla NGO" odbywać się będzie w wymiarze 40 godzin dydaktycznych.
Szkolenia odbywać się będą w budynku Urzęu Miasta Krakowa - Plac Wszystkich Świętych 3-4
Poniżej przedstawiamy terminarz i sale w których będą odbywać się poszczególne bloki tematyczne:
-
15 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 20:00 - " Aspekty prawne funkcjonowania organizacji pozarządowej" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala 303.
-
16 Kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 19:30 - " Wolontariat – aspekty prawne i organizacyjne" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala Dietla
-
23 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 19:30 - " Promocja/kreowanie wizerunku organizacji pozarządowej" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala 303
-
24 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 20:00 -" Finanse i rachunkowość organizacji pozarządowych" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala 303
-
25 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 20:00 - " Pozyskiwanie środków/Fundraising" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala Dietla
-
28 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 20:00 - "Planowanie i zarządzanie działalnością gospodarczą" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala Kupiecka
-
29 kwietnia 2014 r. godz. 15:00 do 20:00 - " Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji pozarządowej" - Plac Wszystkich Świętych 3-4, sala 303.
Rekrutacja na I edycję szkolenia jest prowadzona w dniach od 19 marca 2014 r. do 9 kwietnia 2014 r.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Szczegółowe informacje o szkoleniu, regulamin oraz formularze rekrutacyjne znajdą Państwo również na stronie www.fundacja.e-gap.pl/wip
Informacji o szkoleniu udzielają:
- Agnieszka Sędłak 12 423 76 05 wew. 23, e-mail: agnieszka.sedlak@fundacja.e-gap.pl
- Łukasz Bajak, 12 423 76 05 wew. 24, e-mail: lukasz.bajak@fundacja.e-gap.pl
REGULAMIN REKRUTACJI:
ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU:
Załącznik 1a - formularz zgłoszeniowy organizacji
Załącznik 1b - formularz zgłoszeniowy osoby fizycznej
Załącznik 2 - oświadczenie dot zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik 3a - deklaracja organizacji
Załącznik 3b - deklaracja osoby fizycznej
Załącznik 4 - wzór umowy umowy szkoleniowej