górne tło

Polskie organizacje charytatywne mogą zapisywać się do programu Google dla Organizacji Non-profit.

Program Google dla Organizacji Non-profit umożliwia organizacjom charytatywnym bezpłatny dostęp do narzędzi Google, w tym do Gmaila, Kalendarza i Google Ad Grants. Korzystanie z tych narzędzi pozwala łatwiej docierać do nowych ofiarodawców i wolontariuszy, jak również zwiększa skuteczność działań i informowania o realizowanych inicjatywach.

Organizacje charytatywne, które zapiszą się do programu Google dla Organizacji Non-profit, otrzymają darmowy dostęp do różnych produktów, narzędzi i usług Google.

W programie dostępne są:

Każdy z tych produktów oferuje nowe możliwości promowania własnej pracy, a także ułatwia i usprawnia współpracę przy wykorzystaniu usług Google.

Dołączyć do programu Google dla Organizacji Non-profit, można poprzez złożenie wniosku na stronie Google dla Organizacji Non-profit (w tym celu konieczne jest również założenie konta Google dla organizacji). Po przejściu przez proces kwalifikacji, możliwe będzie skorzystanie z oferty dostępnej w programie.

Informacje na ww. temat są dostępne na stronach internetowych:
https://www.technologie.org.pl/artykuly/GoogledlaOrganizacjiNonProfit

(5.02.2015, 11:15 Autor: Karolina Kochowicz)

i http://www.google.pl/nonprofits/; https://www.technologie.org.pl/google/faq

Tekst opublikowano na licencji Creative Commons – Użycie Niekomercyjne – Na tych samych warunkach 3.0.

 

Informację przygotowało Biuro Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Krakowa.