górne tło

„Wszystko o lokalach gminnych” - Biuro MOWIS zaprasza NGOs do „Centrum Obywatelskiego”

W jaki sposób można ubiegać się o najem lokalu drogą bezprzetargową? Jak gospodarować takim lokalem? Jakie warunki należy spełnić biorąc udział w aukcji/przetargu? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie w „Centrum Obywatelskim” na spotkaniach, które odbędą się 12 stycznia i 16 lutego br.

Podczas spotkań omówione zostaną następujące tematy:

  1. warunki formalne niezbędne do spełnienia celem ubiegania się o najem drogą bezprzetargową,
  2. warunki formalne udziału w aukcji/przetargu,
  3. wymogi formalne warunkujące zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego, do które prawo zostało pozyskane  drogą bezprzetargową  lub w wyniku wygrania aukcji/przetargu,
  4. warunki realizacji prac remontowych w lokalu użytkowym, w tym należne z tego tytułu preferencje czynszowe (stawka eksploatacyjna – sposób wyliczania, składniki),
  5. podnajem lokalu użytkowego,
  6. możliwość ubiegania się o wynajem lokalu przez więcej niż jeden podmiot,
  7. pozyskiwanie dodatkowych danych na temat pustostanów (dokumentacje inwentaryzacyjne), zdjęcia pustostanów publikowane na listach aukcyjnych/przetargowych,
  8. zasób pustostanów z uwzględnieniem stanu technicznego, braku barier architektonicznych.

Udział w spotkaniu jest nieodpłatny.

Terminy:

Miejsce:

Centrum Obywatelskie
ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana)
I piętro, sala szkoleniowo-konferencyjna
tel. 728 366 319
tel.  12 616 78 00
e-mail: mowis@um.krakow.pl

Rekrutacja:

Organizacje pozarządowe zainteresowane tematyką i udziałem w spotkaniu, proszone są o zgłaszanie swoich przedstawicieli drogą mailową na adres Damian.Szwed@um.krakow.pl w terminach:

W zgłoszeniu należy uwzględnić wybrany termin spotkania, nazwę organizacji, dane osób uczestniczących (imię, nazwisko) oraz dane kontaktowe.