Skuteczne zarządzanie podmiotem ekonomii społecznej
Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej i Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej zapraszają do udziału w cyklu szkoleniowym „Skuteczne zarządzanie podmiotem ekonomii społecznej”. Zgłoszenia przyjmowane są do 22.05.2017 r.
Jak prowadzić finanse organizacji pozarządowej, jakie umowy podpisywać z wykonawcami działań fundacji, jak zbudować zespół współpracowników w stowarzyszeniu, jak rozróżnić działalność statutową i gospodarczą – odpowiedzi na wszystkie te pytania udzielane będą podczas cyklu szkoleniowego „Skuteczne zarządzanie podmiotem ekonomii społecznej”.
Jest to pierwszy cykl szkoleniowy organizowany w ramach Małopolskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej.
Szkolenia adresowane są do organizacji pozarządowych z Krakowa oraz powiatów: bocheńskiego, krakowskiego, miechowskiego, myślenickiego, proszowickiego i wielickiego.
Cykl obejmie cztery spotkania:
- 30.05.2017 - Czy wiesz co podpisujesz, czyli prawne aspekty funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej;
- 13.06.2017 - Finanse i rachunkowość w podmiotach ekonomii społecznej;
- 20.06.2017 - Zespół siłą organizacji, czyli o budowaniu zespołu;
- 27.06.2017 - Działalność statutowa i gospodarcza, czyli o skutecznym aplikowaniu o środki dotacyjne oraz o alternatywnych źródłach finansowania działalności.
- Dodatkowym elementem cyklu szkoleniowego będzie wizyta studyjna zorganizowana w oddzielnym terminie – o jej szczegółach uczestnicy zostaną poinformowani podczas szkoleń.
Szkolenia będą się odbywać w godzinach 9.30 -16.00 w Centrum Obywatelskim w Krakowie (ul. Reymonta 20 - wejście od strony Parku Jordana i ulicy Reymana).
Zapis na cykl szkoleniowy oznacza deklarację udziału w co najmniej 4 spotkaniach w ramach cyklu. Nie ma możliwości, aby wziąć udział wyłącznie w jednym ze spotkań.
Zgłoszenia przyjmowane są do 22.05.2017 r.
Zapisy na cykl szkoleniowy odbywają się wg następującego schematu:
- W pierwszej kolejności należy wypełnić zgłoszenie internetowe dostępne pod adresem: https://goo.gl/forms/Eftgk9pT1eOFNOPA3.
- Następnie, niezbędne będzie wypełnienie papierowego formularza zgłoszeniowego. Uproszczony formularz dla organizacji objętych już wsparciem MOWES dostępny jest pod adresem: http://tnijurl.com/ee3a3c0ea9fe/. Organizacje, które nie rekrutowały się dotychczas do projektu MOWES proszone są o uzupełnienie pełnego formularza dostępnego pod adresem: http://tnijurl.com/faade0d8fab6/.
W obu przypadkach dokument ten musi zostać podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania organizacji zgodnie z danymi widniejącymi w KRS. Formularz należy przesłać w formie skanu lub dostarczyć do siedziby Fundacji GAP (ul. Rakowicka 10b/10). Organizacje, które nie rekrutowały się dotychczas do projektu MOWES są zobowiązane do przekazania dokumentów dodatkowych (statutu, wyciągu z KRS, formularza dot. pomocy de minimis).
- Otrzymacie Państwo informację o zakwalifikowaniu do udziału w cyklu szkoleniowym.
Liczba miejsc na szkolenia jest ograniczona. Jedna organizacja może zgłosić maksymalnie 5 osób. Pełny regulamin udziału w szkoleniach MOWES dostępny jest pod adresem: http://es.malopolska.pl/fileadmin/Regulamin_KOM_zad6/20170505_KOM_Regulamin_Szkolen.pdf
W razie pytań organizatorzy proszą o kontakt mailowy (mowes@fundacjagap.pl) lub pod numerem telefonu: 12 423 76 05 (Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej).
Projekt "MOWES – Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Krakowski Obszar Metropolitalny” realizowany jest przez partnerstwo w składzie: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej (lider projektu), Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej SA, Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych, FRDL MISTiA, Spółdzielnia Socjalna OPOKA, Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy. Projekty te są współfinansowana z Europejskiego Funduszu Społecznego.