Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Antykryzysowa Akademia Fundraisingowa

Już za kilka dni rusza cykl szkoleń, dzięki którym rozwiniesz swoje kompetencje z zakresu pozyskiwania funduszy. Zapraszamy na Antykryzysową Akademię Fundraisngową.

Cykl szkoleń poprowadzą eksperci Centrum Obywatelskiego – ul. Reymonta 20.

Pamiętaj. Zapisujesz się na cały cykl, zobowiązując się wziąć udział w każdym szkoleniu.


Pierwsze szkolenie już 01 marca 2021 r. (poniedziałek) o godz. 17:00.

Formularz zgłoszeniowy do szkolenia TUTAJ.

Harmonogram szkolenia:

Ewa Krupnik – 01 marca 2021 r. (poniedziałek)

„NGO w trybie pracy zdalnej, czyli wypracuj dobre nawyki dla siebie i swojej organizacji!”

Mija rok zmiany naszej codzienności i wpływu pandemii na nas wszystkich. Nieważne w jakim sektorze pracujesz, czy masz umowę o pracę czy zlecenie. Większość z nas przeszła w tryb pracy zdalnej. Na początku trzeba było ogarnąć, później niby stabilizacja ale koniec końców organizacje potrzebują docierać bezpośrednio do odbiorców – nie tylko on–line. Pomieszało się mocno – praca, kontakt z rodziną, kontakt z pracą. Nasze życie straciło swój rytm, bo przecież każdy z nas miał jakieś rytuały, nawyki. Trudniej odmówić, że czegoś nie zrobimy bo przecież pracujemy zdalnie. Wyzwaniem staje się asertywna postawa, brak poczucia winy i motywacja siebie i innych. Z dnia na dzień pojawia się wiele pytań:

  • Jak wyglądają nasze relacje?
  • Jak działamy w czasie zdalnym?
  • Jak być asertywnym w obecnym czasie?
  • Jak motywować innych lub siebie? 
  • Jak zadbać o work life balance w trakcie pracy zdalnej?

Webinarium potrwa 2 godziny, podczas niego poznasz m.in.:

  • analizę relacji życiowych i zawodowych,
  • sposoby na asertywne podejście w pracy,
  • plan na oddzielenie pracy od życia codziennego,
  • narzędzia do motywacji i zaangażowania współpracowników.

Marek Zywert – 03 marca 2021 r. (środa)

„Narzędzia są wtórne! Jak zorganizować pracę zdalną w organizacji na przykładzie narzędzi Google dla Nonprofit”

„Praca zdalna” to chyba najpopularniejsze sformułowanie 2020, które w tym roku raczej nie odda palmy pierwszeństwa. Sposobów, możliwości i porad jest tysiące, ale co wybrać i jak zorganizować pracę zdalną w organizacji?

Marek Zywert, współzałożyciel serwisu fanimani.pl, od 10 lat pracuje zdalnie. Zespół FaniMani od ponad 3 lat rozsiany jest po Polsce i Europie.

Tworzenie nowych narzędzi fundraisingowych dla NGO, które rozwija Fundacja FaniMani nie byłoby możliwe bez dokumentów Google i… dobrej organizacji pracy.

Podczas szkolenia:

  • poznasz zasady, które warto wdrożyć w pracy zdalnej,
  • usłyszysz o metodach, które wpływają na efektywność osobistą i zespołu,
  • zobaczysz przykład – jak zorganizować pracę korzystając z aplikacji Google (kalendarz, dokumenty, arkusze),
  • i trochę na przekór – dowiesz się dlaczego narzędzia są wtórne, a kluczem jest…

Aleksandra Goc – 08 marca 2021 r. (poniedziałek) oraz 10 marca 2021 r. (środa) 

„Zarządzanie sobą w czasie”

Dzień  I

  • Czym jest czas?
  • Jakie są niebezpieczeństwa w zarządzaniu czasem?
  • Metody i techniki zarządzania w czasie.

Dzień II

  • Życie zespołów w pandemii,
  • Co to są zespoły rozproszone i ich specyfika,
  • Jak zarządzać zespołem w dobie pandemii,

mecenas Łukasz Chmielarczyk – 15 marca 2021 r. (poniedziałek)

„Tarcza Antykryzysowa dla NGO – aspekty prawne”

Zapraszamy na szkolenie prawne z mecenasem Łukaszem Chmielarczykiem.

Szkolenie zakłada omówienie odpowiedzialności osób wchodzących w skład organów organizacji pozarządowych, z podziałem na stowarzyszenia oraz fundacje, w tym:

  • Odpowiedzialność wewnętrzną,
  • Odpowiedzialność cywilnoprawną,
  • Odpowiedzialność karną oraz karno–skarbową,
  • Odpowiedzialność i obowiązki w stanie epidemii.

„Panel Q&A”

Szkolenie kierowane jest zarówno do osób, które rozpoczynają lub dopiero planują rozpoczęcie działalności w ramach NGO, tak by pozwolić zaplanować właściwe działania i przygotowania do właściwego i świadomego pełnienia swej roli, jak również do osób, które funkcjonują już od dawna w organizacjach pozarządowych, jako przypomnienie bądź usystematyzowanie wiedzy.

Szkolenie zaplanowano w formule dyskusji, wraz z przywołaniem właściwych przepisów i przykładów, niemniej w zależności od poziomu aktywności uczestników możliwe jest również omówienie tematu na przypadkach przywołanych przez samych uczestników.

Zachęcamy do wcześniejszego kierowania pytań do mecenasa – do 10 marca 2021 r. na adres co.krakow.pl.


Anna Styszko – 17marca 2021 r. (środa).

„Jak pozyskiwać środki na projekty społeczne?”

Program:

Moduł 1:

  • Finansowanie organizacji pozarządowych – przegląd dostępnych źródeł,
  • Metody finansowania działań organizacji,
  • Omówienie wybranych źródeł, m.in. darowizny i darczyńcy, sponsoring, 1%,
  • Działalność gospodarcza, działalność statutowa odpłatna,
  • Potrzeba dywersyfikacji źródeł finansowania.

Moduł 2:

  • Mapa źródeł finansowania organizacji pozarządowych,
  • Przegląd wybranych konkursów grantowych, do których mogą aplikować organizacje pozarządowe m.in. zasady aplikowania, zakres i typy działań oraz grupy docelowe.

Cel szkolenia: zapoznanie uczestników i uczestniczki spotkania ze specyfiką finansowania inicjatyw społecznych, przegląd obecnie dostępnych źródeł finansowania organizacji pozarządowych, ze szczególnym uwzględnieniem grantów nie wymagających dużego wkładu własnego oraz skierowanych do mniejszych organizacji.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zwiększenie wiedzy z zakresu specyfiki finansowania działalności organizacji pozarządowych,
  • Poznanie zasad i kryteriów aplikowania o różne granty i konkursy,
  • Zapoznanie się z listą konkursów grantowych na rok 2021.

Marcin Choiński – 22 marca 2021 r. (poniedziałek) 

„Fundaraising po ludzku”

Na szkoleniu przeanalizujemy podstawowe narzędzia, z których powinien korzystać Fundraiser w organizacji. Zastanowimy się, kiedy decydować się na pracę z każdym z nich i czy to dobry pomysł, aby w jednej chwili rozpoczynać pracę z kilkoma narzędziami naraz. 

Zastanowimy się m.in. nad użytecznością:

  • informacji prasowej i współpracy z dziennikarzami,
  • newslettera i storytellingu,
  • platform crowfundingowych,
  • nawiązywania współpracy z firmami,
  • aplikacji pozwalających budować społeczność, która wspiera nasze cele.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniach!

pokaż metkę
Autor: Krakowskie Forum Organizacji Społecznych KraFOS
Osoba publikująca: Joanna Słomska
Podmiot publikujący: NGO
Data publikacji: 2021-02-25
Data aktualizacji: 2021-02-25
Powrót

Zobacz także

Znajdź