górne tło

Konsultuj przed rejestracją!

Wydział Spraw Społecznych UMK rekomenduje przekazywanie do konsultacji dokumentów rejestracyjnych stowarzyszeń zwykłych przed zebraniem założycielskim.

Od 20 maja 2016 r. obowiązują zmienione zasady przy rejestracji stowarzyszeń zwykłych.

Z  uwagi na krótki termin (7 dni), jaki ustawodawca wskazał na dokonanie wpisu do ewidencji, prosimy o przekazywanie dokumentów rejestracyjnych do konsultacji - przed zebraniem założycielskim.

Pozwoli to na wyeliminowanie ew. błędów obecnych w dokumentacji stowarzyszenia, przekazywanej w celu dokonania wpisu do ewidencji.

Dokumenty należy przesyłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: mowis@um.krakow.pl

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Miejskim Ośrodkiem Wspierania Inicjatyw Społecznych, tel. 12 616 78 11, tel. 12 616 78 12.