Jeżeli zależy Państwu na zaprojektowaniu skutecznej strategii komunikacji marki swojej organizacji lub chcecie dowiedzieć się więcej na temat tego jak należy kształtować wizerunek, to zachęcamy do udziału w tym spotkaniu.
Szkolenie odbędzie się
22 marca 2023 r. (środa), godz. 16:00 – 20:00, online, za pośrednictwem platformy Zoom.
Spotkanie jest nieodpłatne.
ZAPISZ SIĘ: https://forms.office.com/e/ZmmcULfFq6
Na podany w formularzu adres e-mail prześlemy wszystkie informacje niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.
Ze względu na model warsztatowy spotkania: LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA.
Czym jest marka? To „dusza” organizacji – niesie w sobie ładunek emocjonalny, określa charakter organizacji, wyznacza cel jej istnienia i pozwala na łatwą identyfikację przez interesariuszy. Marka stanowi podstawę wszelkich działań marketingowych i jest wyrazem wartości organizacji.
Na spotkaniu dowiecie się:
- Czym jest strategia komunikacji marki?
- Kim jest Twój beneficjent oraz interesariusz?
- Jak dobrać skuteczne kanały komunikacji do marki?
- Pozycja marki.
- Obietnica marki.
- Tożsamość marki.
- Osobowość marki.
- Customer journey map (ścieżka klienta) w strategii komunikacji marki.
Na życzenie, dla chętnych uczestników i uczestniczek szkolenia, drogą mailową przesłany zostanie imienny certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
Szkolenie przeznaczone jest dla przedstawicielek i przedstawicieli organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na rzecz krakowian, a także aktywnych społecznie mieszkanek i mieszkańców Krakowa, pragnących poszerzać swoje kompetencje.
Szkolenie poprowadzi p. Agnieszka Mikos - ekspertka w zarządzaniu sprzedażą i rozwoju produktu/usługi w obszarze innowacji, a także:
▪️ moderatorka Design Thinking,
▪️ specjalistka ds. efektywnych metod zarządzania projektami,
▪️ pomysłodawczyni przestrzeni kreatywnej na krakowskim Podgórzu Kreatywni Na Swoim - Design Thinking dla biznesu.
Więcej informacji o Prowadzącej:
https://www.linkedin.com/in/agnieszkakatarzynamikos/
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są: „Strategia komunikacji marki”.