Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego „Prowadzenie telefonu interwencyjnego w sprawie poszukiwania osób zaginionych, przede wszystkim dzieci”.
Zadanie obejmuje następujące działania:
Przedmiotowe zadanie ma zostać zrealizowane w terminie do dnia 31 grudnia 2025 roku od dnia podpisania umowy z podmiotem, który wygra otwarty konkurs ofert.
O przyznanie dotacji mogą się ubiegać organizacje pozarządowe w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 tej ustawy, prowadzące działalność pożytku publicznego w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz przeciwdziałania patologiom społecznym, posiadające doświadczenie dające gwarancję pomyślnej realizacji zadania publicznego.
W ramach konkursu może być wybrana więcej niż jedna oferta.
Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji na realizację ww. zadania planuje przekazać środki w wysokości 380 000,00 zł.
W przypadku zaistnienia wątpliwości, zapytania należy kierować w formie pisemnej na adres: Departament Porządku Publicznego, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa, sekretariat.dpp@mswia.gov.pl. Równolegle zapytanie można przekazać na adres poczty elektronicznej: profilaktyka@mswia.gov.pl
Oferty należy składać w terminie do dnia 17 stycznia 2025 r.
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć pod adresem: https://www.gov.pl/web/mswia/otwarty-konkurs-ofert-na-realizacje-zadania-publicznego-pn-prowadzenie-telefonu-interwencyjnego-w-sprawie-poszukiwania-osob-zaginionych-przede-wszystkim-dzieci