HR w NGO – jak odnaleźć się w tematyce zarządzania zespołem?
Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych w Krakowie zaprasza na bezpłatne szkolenia dla liderów i menedżerów NGO.
Czy wiesz, że efektywne zarządzanie zespołem może znacząco wpłynąć na sukces Twojej organizacji pozarządowej?
Weź udział w bezpłatnym szkoleniu i dowiedz się, jak rozwinąć HR w Twojej NGO, nawet przy ograniczonych zasobach finansowych i kadrowych. Skorzystaj z praktycznych wskazówek i narzędzi, które pomogą Ci uporządkować strukturę Twojej organizacji. Dowiedz się, co możesz wykorzystać i poprawić od razu oraz jak zaplanować pracę z dużymi wyzwaniami. Nie przegap tej szansy – zarejestruj się na szkolenie i zyskaj praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci zbudować silniejszy, bardziej zorganizowany zespół.
Kiedy i gdzie odbędzie się szkolenie
Szkolenie odbędzie się 19 września 2024 roku w Krakowie. Dokładny adres otrzymasz po rejestracji. Limit miejsc jest ograniczony i wynosi 16 osób na szkolenie. Czas trwania szkolenia w godzinach 9:00–16:30.
Rekrutacja na szkolenie będzie trwała do 15 września 2024 roku.
Jesteś osobą z niepełnosprawnością? Masz inne specjalne potrzeby? Daj nam znać mailem: biuro@bis-krakow.pl lub telefonicznie: + 48 791 180 340, jak możemy ułatwić Ci uczestnictwo w naszych działaniach.
Czy to również Twoje wyzwania?
- Masz poczucie, że więcej czasu spędzasz na rozwiązywaniu problemów w zespole, niż na faktycznej pracy dla NGO.
- Twoja NGO nie ma funduszy na porządne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem, bo zawsze jest coś pilniejszego do zrobienia.
- Twój zespół jest przepracowany, ja Ty sam/a ledwo się trzymasz się na nogach, bo przytłacza się nadmiar obowiązków.
- Nie masz formalnej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem i nie wiesz, gdzie jej szukać, nie masz też czasu robić kolejnej specjalizacji.
- Rozwiązania z książek / z biznesu / od topowych ekspertów nie są adekwatne dla Twojej organizacji pozarządowej.
Dobrze znamy te problemy, ponieważ na co dzień pracujemy z organizacjami pozarządowymi, które pragną skutecznie realizować swoje misje – mimo ograniczonych zasobów finansowych i kadrowych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z ludźmi i wdrażaniu rozwiązań HR, możemy realnie pomóc NGO, które chcą lepiej zarządzać swoim zespołem. Rozumiemy specyfikę trzeciego sektora i wiemy, jak dostosować metody, które sprawdziły się w biznesie. Unikamy sztywnych schematów – podchodzimy do wyzwań każdej organizacji indywidualnie Pracując z nami, możesz liczyć na otwartość, zaangażowanie i praktyczne wsparcie w rozwiązywaniu problemów.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Dla członków zarządów NGO
- Dla liderów i kierowników zespołów NGO
- Dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie pracownikami w NGO
- Dla pracowników NGO, którzy planują objąć rolę zarządzającą
- Dla koordynatorów projektów, którzy nadzorują pracę zespołów w NGO
Co zyskasz, biorąc udział w szkoleniu?
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania zespołem – poznasz konkretne narzędzia i strategie, dostosowane do specyfiki organizacji pozarządowych.
- Odkryjesz dobre praktyki HR w NGO – otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania zespołem w NGO, unikając nieadekwatnych rozwiązań z książek czy biznesu.
- Poznasz innych liderów NGO – nawiążesz relacje, które mogą zaowocować wartościowymi partnerstwami i wymianą doświadczeń.
- Rozwiejesz swoje wątpliwości – będziesz miał/a możliwość zadawania pytań na bieżąco, co pozwoli Ci dopasować omawiane zagadnienia do potrzeb Twojej organizacji.
- Zrozumiesz, czym jest HR w NGO – dowiesz się, jakie są kluczowe elementy HR i zobaczysz je z „lotu ptaka” na mapie HR w NGO, naszym autorskim narzędziu.
Skorzystaj z indywidualnych konsultacji
Biorąc udział w szkoleniu, zyskujesz nie tylko ekspercką wiedzę, ale także bezpłatną, 2–godzinną konsultację, podczas której będziesz mógł/mogła porozmawiać o specyficznych wyzwaniach Twojej organizacji. To unikalna okazja, by w praktyczny sposób przeanalizować i dopracować plan działania, uzyskać konkretne porady oraz dostosować zdobyte informacje do celów Twojej organizacji.
Prowadząca szkolenie:
Lidia Korbus–Then – akredytowana coach, mentorka, certyfikowana trenerka i menedżerka. Od 2006 r. roku zajmuje się wspieraniem w rozwoju. Zawodowo słucha i inspiruje. Była członkini zarządu Fundacji Biuro Inicjatyw Społecznych. Pracuje z zarządami, liderami i liderkami społecznymi, wspierając ich m.in. w takich tematach, jak: problemy z komunikacją i pracą w zespole, budowanie i wdrażanie strategii, rekrutacja i onboarding pracowników.