Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Aktualności

Grafika przedstawia wizerunki postaci w monitorze laptopa biorących udział w spotkaniu.

FENG - nabór na projekty z sektora technologii cyfrowych i innowacji w ramach głębokich technologii (Ścieżka A)

2025-08-11

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło nabór na projekty realizowane w sektorze technologie cyfrowe i innowacje w ramach głębokich technologii (Ścieżka A) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, 5. Priorytet Wsparcie projektów realizujących cele inicjatywy STEP.

Grafika przedstawia kilka osób, ktore prowadzą rozmowy.

Konkurs FERS na opracowanie interaktywnych narzędzi ułatwiających tworzenie ścieżek kariery

2025-08-11

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, ogłosił konkurs nr FERS.01.02-IP.06-004/25 pn. Opracowanie interaktywnych narzędzi ułatwiających tworzenie ścieżek kariery i ścieżek edukacyjnych przy wykorzystaniu istniejących materiałów zawodoznawczych, baz danych i klasyfikacji w ramach Działania 01.02 Rozwój publicznych służb zatrudnienia Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

Grafika przedstawia postać męską, trzymającą w ręku megafon

Konkurs FERS pn. Wzmocnienie oddziaływania NGO z kluczowych branż na polityki publiczne

2025-08-11

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów jako Instytucja Pośrednicząca dla Działania FERS.04.07 Wsparcie NGO w zakresie dostępności i włączenia społecznego Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego ogłosiła konkurs nr FERS.04.07-IP.04-001/25 pn. Wzmocnienie oddziaływania NGO z kluczowych branż na polityki publiczne.

Grafika przedstawia logo Fundacji LOTTO

Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej – Program Grantów

2025-07-29

Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej wspiera realizacje projektów innych organizacji pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego, klubów sportowych, instytucji edukacyjnych itd. poprzez udzielanie darowizn pieniężnych na zadania z obszaru sportu i edukacji.

Grafika przedstawia sprzęt stomatologiczny.

Konkurs FERS na adaptację do wizyt stomatologicznych dla uczniów i uczennic ze specjalnymi potrzebami

2025-07-08

Departament Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej pełniący rolę Instytucji Zarządzającej Programem Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 ogłosił konkurs nr FERS.05.01-IZ.00-05/25 na adaptację do wizyt stomatologicznych dla uczniów i uczennic ze specjalnymi potrzebami w ramach działania 5.1 „Innowacje społeczne (innowacyjne działania społeczne)” FERS.

Lokale i budynek przeznaczone do użyczenia na prowadzenie 5 żłobków

2025-07-07

Wydział Polityki Społecznej, Równości i Zdrowia UMK informuje o zamieszczeniu wykazów obejmujących lokale i budynek przeznaczone do użyczenia na prowadzenie żłobka.

Grafika przedstawia jeża.

Nabór wniosków na projekty dotyczące edukacji w zakresie ochrony przyrody

2025-07-02

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej jako Instytucja Wdrażająca Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 działając na podstawie Porozumienia z Ministrem Klimatu i Środowiska, ogłosił nabór wniosków o dofinansowanie w trybie konkurencyjnym Priorytet: FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności, Działanie: FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury, Typ projektu: FENX.01.05.8 Edukacja w zakresie ochrony przyrody.

Grafika przedstawia postać męską, trzymającą w ręku megafon

Konkurs w ramach programu FEnIKS na projekty dotyczące kultury

2025-06-09

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego (Instytucja Pośrednicząca dla Priorytetu FENX.07) ogłosiło trzeci nabór wniosków w sposób konkurencyjny dla Priorytetu FENX.07 Kultura, Działanie FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021- 2027 (nabór nr FENX.07.01-IP.04-002/25).

Znajdź