Start rozwiń menu
Serwis uzywa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Organizacja webinaru - o czym musisz pamiętać, aby odnieść sukces?

Przygotowaliśmy kolejne wydarzenie na temat webinarów. Tym razem będzie dotyczyło ono zasad, których stosowanie zwiększa szansę na sukces.

Podczas wydarzenia przejdziemy przez cały proces związany z organizacją webinaru. Od przygotowań i promocji, przez dobre praktyki w trakcie, aż po pozostanie w kontakcie z odbiorcami po live. Możecie spodziewać się dużej dawki praktycznych porad, także tych związanych z zapleczem technicznym i bezpłatnymi narzędziami.

Termin: 20.05.2021 r., godzina 18:00.

Agenda wydarzenia:

  1. Chcę zorganizować webinar – od czego zacząć?
  2. Marketing przed wydarzeniem.
  3. Najpopularniejsze platformy oraz narzędzia do organizacji wydarzeń live.
  4. Prezentacja – jak ją przygotować, aby była atrakcyjna dla odbiorców?
  5. Przygotowanie stanowiska – o czym należy pamiętać?
  6. Dobre praktyki, dzięki którym zminimalizujesz ryzyko problemów podczas live.
  7. Jak reagować na sytuacje stresowe i problemy podczas webinaru?
  8. Pozostanie w kontakcie z odbiorcami po live – czy warto i jak to zrobić.

Wydarzenie poprowadzi Pani Marta Orzechowska. W branży reklamowej pracuje od 5 lat, od ponad 2 zarządza zespołem Customer Success w agencji 1000ideas. Zrealizowała ponad 200 projektów, na co dzień ciągle podnosi standardy obsługi klienta wraz ze swoim zespołem. Od roku występuje na różnych wydarzeniach, gdzie dzieli się swoją wiedzą z szerszym gronem. Była prelegentką m.in. na Crash Mondays, podczas konferencji Back 2 (Social Media) School czy też Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej oraz wiele innych.

Link do zapisów TUTAJ.

Serdecznie zapraszamy!

pokaż metkę
Autor: Centrum Obywatelskie w Krakowie
Osoba publikująca: Joanna Słomska
Podmiot publikujący: NGO
Data publikacji: 2021-05-12
Data aktualizacji: 2021-05-12
Powrót

Zobacz także

Znajdź komunikat