Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Fundraising Ma Moc

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zaprasza organizacje pozarządowe do udziału w projekcie "Fundraising Ma Moc!", którego głównym komponentem jest 4-dniowy kurs fundraisingu.

Grafika prezentuje zdjęcie połączonych kilku dłoni w uścisku
Fot. Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu

Dla kogo?

  • Początkujących i doświadczonych fundraiserów,
  • Wszystkich zaangażowanych w trzeci sektor i społeczników,
  • Zarządów i działów marketingu fundacji i stowarzyszeń.
  • Osób rozważających przebranżowienie się,
  • Zainteresowanych dynamicznym obszarem życia społecznego.

Zapisy w linku https://fundraising.org.pl/zapisy-na-kurs-fundraising-ma-moc/

Kiedy?

19-20 maja 2025 (online)
2-3 czerwca 2025 (Kraków)

Gdzie?

Grand Ascot Hotel
ul. Józefa Szujskiego 4, 31-123 Kraków

PLAN SZKOLENIA

Sesja online: Podstawy i narzędzia fundraisingu

  • Fundraising w organizacji – inwestycje w filantropię, na które stać każdego.
  • Zdobywanie funduszy – jak rozpocząć pierwsze kroki w stronę systemu dającego stały dopływ funduszy?
  • Specyfika zawodu fundraisera – kto się nadaje do tej pracy i jak ją zorganizować? Jak wykorzystać zapał wolontariuszy, gdy nie stać nas na pracowników etatowych?
  • Misja i wizja organizacji – jak zamienić je w fundamenty stabilności finansowej?
  • Ćwiczenie: test spinacza – jak pokonać opór przed proszeniem?
  • Komunikacja z darczyńcami indywidualnymi – co decyduje o sukcesie próśb?
  • Jak zamienić obcą osobę w darczyńcę?
  • Jak wizerunek przekłada się na pieniądze?
  • Zdrowe finanse organizacji – jak dywersyfikować, stabilizować i powiększać budżet z roku na rok.
  • Skuteczny fundraiser – warunki powodzenia.
  • Arsenał metod fundraisingowych i przykłady ich zastosowania.
  • Kodeks etyczny fundraisera – jak uczciwie zarządzać finansami.
  • Pytania, podsumowanie.

Sesja stacjonarna: Kampanie fundraisingowe i warsztat komunikacji z darczyńcami

  • Podstawowe wyzwania strategiczne.
  • Strategie małych NGOs a strategie dużych organizacji.
  • Personalizacja. Indywidualizacja wartości.
  • Komunikacja marki 360 stopni.
  • Kto jest Twoim klientem?
  • Cele strategiczne.
  • Strategia organizacji. Strategia marki. Strategia marketingowa.
  • Strategiczne techniki kreatywne.
  • Definicja docelowego rynku.
  • Elementy strategii blue ocean.
  • Co jest wartością dla klienta/ beneficjenta.
  • Segmentacja rynku i pozycjonowanie oferty NGO.
  • Ćwiczenie: budowanie ofert w oparciu o dane i założenia statutowe organizacji.
  • Ewaluacja i monitoring realizacji strategii.
  • Warsztat lidera.
  • Sponsoring – reklama – filantropia: podobieństwa i różnice.
  • Skuteczność i efektywność działań marketingowych.
  • Zanim zaczniesz prosić – przygotowania do składania ofert.
  • Kim są sponsorzy i czego oczekują – jak uniknąć próśb skazanych na niepowodzenie i działać skutecznie.
  • Techniki komunikacji niezbędne w budowaniu relacji ze sponsorem.
  • Etyczne aspekty współpracy ze sponsorem.
  • Czego możemy się nauczyć od Adama Małysza i Roberta Lewandowskiego? Case studies.
  • Finansowanie działań – planowanie.
  • Portale społecznościowe i biznesowe jako źródło wiedzy o sponsorach.
  • Negocjacje – jak budować partnerstwo i zachować niezależność?
  • Budowa oferty sponsorskiej i listów do sponsorów.
  • Miniwarsztat: jak umówić się na spotkanie – rozmowa telefoniczna.

 

 

pokaż metkę
Autor: Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Osoba publikująca: Ewa Federowicz
Podmiot publikujący: NGO
Data publikacji: 2025-04-30
Data aktualizacji: 2025-04-30
Powrót

Zobacz także

Znajdź