Polskie organizacje charytatywne mogą zapisywać się do programu Google dla Organizacji Non-profit.
Program Google dla Organizacji Non-profit umożliwia organizacjom charytatywnym bezpłatny dostęp do narzędzi Google, w tym do Gmaila, Kalendarza i Google Ad Grants. Korzystanie z tych narzędzi pozwala łatwiej docierać do nowych ofiarodawców i wolontariuszy, jak również zwiększa skuteczność działań i informowania o realizowanych inicjatywach.
Organizacje charytatywne, które zapiszą się do programu Google dla Organizacji Non-profit, otrzymają darmowy dostęp do różnych produktów, narzędzi i usług Google.
W programie dostępne są:
- Ad Grants, czyli możliwość promocji własnej witryny w Google dzięki bezpłatnym reklamom AdWords kierowanym na słowa kluczowe,
- YouTube for Nonprofits, czyli dodatkowe funkcjonalności usługi YouTube,
- Google Apps oferuje narzędzia dla organizacji – od e-maila po dokumenty, które zmniejszają koszty pracy i ułatwiają współpracę.
Każdy z tych produktów oferuje nowe możliwości promowania własnej pracy, a także ułatwia i usprawnia współpracę przy wykorzystaniu usług Google.
Dołączyć do programu Google dla Organizacji Non-profit, można poprzez złożenie wniosku na stronie Google dla Organizacji Non-profit (w tym celu konieczne jest również założenie konta Google dla organizacji). Po przejściu przez proces kwalifikacji, możliwe będzie skorzystanie z oferty dostępnej w programie.
Informacje na ww. temat są dostępne na stronach internetowych:
https://www.technologie.org.pl/artykuly/GoogledlaOrganizacjiNonProfit
(5.02.2015, 11:15 Autor: Karolina Kochowicz)
i http://www.google.pl/nonprofits/; https://www.technologie.org.pl/google/faq
Tekst opublikowano na licencji Creative Commons – Użycie Niekomercyjne – Na tych samych warunkach 3.0.
Informację przygotowało Biuro Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Krakowa.